WES 3 - reactie 1 op blogpost 'Een stukje privé in het onderwijs' Link naar blogpost Link naar reactie op blogpost Dag Arne Ik ben net als jij de overstap aan het maken van de privésector naar het onderwijs en had bij dit artikel meteen hetzelfde gevoel als jij. In het laatste bedrijf waar ik werkte, waren dit vragen waarover ik samen met collega’s meermaals het hoofd brak: hoe kunnen we minder vergaderen, hoe kunnen we korter vergaderen, hoe kunnen we effectiever vergaderen